work in progress.

Heter det så?
Jag har ialla fall krattat upp alla (nästan) kottar på vår gräsmatta, vi har ju en jätte stor gran som ställer till det
för mig, måste se till att bli av med den där. Jag har kommit på att jag inte riktigt passar in här i orsa. Det är många som kollar konstigt på en när man krattar gräsmattan i liten zebrarandig klänning och jääätte stora vita solglasögon, och dessutom med en rejäl kula på magen. Men jag tänker inte kapitulera för den här orten, börja gå i träskor eller fula
kläder bara för att inte resten av orsingarna fattat att man kan anstränga sig ibland. (vissa undantag finns faktiskt oxå)

Men nu hamnar jag lik förbaskat framför den här datorn igen, har så svårt att bara köra på när jag börjat köra nytta.
För att lösa den krisen så ska jag tvinga mig själv att gå upp och städa övervåningen innan jag bloggar nått mera.
På återsende.

Kommentarer
Postat av: Akepake

Hej hej, är in och läser din blogg varje natt när jag jobbar så det är bra att du skriver här ist för att städa =)





Ska själv ha bebis snart - ligger dock några veckor efter dig (är i v 26 nu) så jag tycker det är intressant att följa dina humörsvängningar och dina funderingar kring tjocke-magen =)

Hoppas du får en bra dag med magen!

2008-06-04 @ 06:56:28
Postat av: Ida

Tur för dig att du sa att de fans undantag!

2008-06-05 @ 08:37:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0