work done.

Nu är jag äntligen klar. Jag har städat, dammat, dammsugit, torkat golv och bäddat i nya sängkläder.
Jag har tom. tagit ur innefönsterna (vi har gamla gamla fönster) så nu kan man äntligen öppna
fönstrena och få in lite kall luft. Jag är så överhettad att jag inte kan sova på nätterna.
Imorgon hade jag velat vara ledig och följt med Sarah till borlänge och träffa Cattis IN REAL LIFE.
Läser ju alltid hennes blogg och det hade varit kul att träffa henne, känns som vi har en hel del
gemensamt. Men att jag och Sarah skulle vara lediga samtidigt är lika lätt att få till som en miljonvinst på triss.
Jag har ett litet problem med bloggen, när nån kommenterar mina inlägg så syns det inte på
sidan utan bara om jag loggar inte, varför är det så?
Nu är det dags för en kall dusch och sen lite tv- mys med mig själv och mina löss.
Natti Natti

Sugen på ett dopp i orsasjön. men då blir det ett bad i vassen.


Kommentarer
Postat av: sarah

nu funkar det ju prima...

2008-06-03 @ 22:46:49
URL: http://powertrip.blogg.se/
Postat av: Cattis

åhå då har du kanske fått tusen kommentarer från mig där jag skriver samma sak? kommer inte ihåg om jag postat dom eller ej (handlar om gravidjeans och bullar)... jag hade gärna velat träffa dig med! vi får väl komma upp och trakasera dig i sommar sen, vi ska åka till hedemora hela familjen en vecka sen och då kanske du t.o.m. fått din bäbis!

2008-06-04 @ 10:16:08
URL: http://cattise.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0