Vardagslyx

Strunta i stöket på köksbordet (det finns kvar i morgon)
Köp hem kioskmat, coca cola och senaste ELLE.
Placera din bakända i soffan. Njut.
Det är nu vardagslyxen skall infinna sig, dyker den
inte upp tillsätt en glass eller spetsa med lite godis.

Idag har jag varit på MVC på koll. Päron är en skötsam bebis
och har lagt sig åt rätt håll, växer lagom mycket och är
inte allför bråkig i magen. Barnmorskan trodde inte att det
skulle bli nån jättebebis utan ligga under 3,5kilo. Det låter
bra tycker den blivande mamman. Men konstigare saker
har hänt förr, Päron kanske är en 5kilos klump (hoppas inte)

Nu ska jag spana vidare på "Unga Mödrar" på 5:an, man
blir ju helt matt på en del av dom. Det är så pinsamt att man
bara måste titta.


Kommentarer
Postat av: Cattis

Senaste Lantliv, chokladtoscakaka och ett glas iskall citron- och flädersaft får det bli i mitt fall då. Fast en iskall coca cola skulle verkligen vara gott...

2008-06-26 @ 20:19:10
URL: http://cattise.blogg.se/
Postat av: Cattis

haha fast jag hade ju redan käkat kebab INNAN! Med Binning gick jag upp typ 20 kilo (från 59- över 80) och med Ava Estelle gick jag inte upp lika mycket 10 kg kanske, då låg jag på 70 kilo när jag blev gravid. Nu väger jag typ 72 kilo (gråååååt) och måste försöka ta tag i situationen. jag skulle vara lite mer nöjd om jag inte såg gravid ut. tror jag. eller jag vill gärna väga 59 igen, fast det är inte särskilt troligt att jag kommer ner dit igen 62-65 kilo är väl mer realistiskt... hur mycket har du gått upp?

2008-06-27 @ 14:34:30
URL: http://cattise.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0