Snart åker vi!!!

Frukosten är uppäten, hunden rastad och matad, limousinen framkörd.
oj nu gick det nog lite överstyr...nån sån har vi inte, men det hade varit gött
med en privatchaufför fast då hade jag nog skippat limmon och tagit en hummer eller nått
istället. Vilken livlig fantasi jag har på mornarna. Igår tyckte P-Å att jag bara pratade och tjatade
när vi skulle sova (vadå jag pratar väl aldrig?) Så han la huvudet i fotänden istället och låtsades
som att han vore i en annan värld och vägrade höra vad jag sa så jag och Bilbo har ingen större lust att
gå och väcka honom när han sover i sin fotände värld. Men hans bil är på verkstad och han måste
skjutsa mig för att få låna min bil. Ikväll får ni en rapport om vad som inhandlats!
Kram

Kommentarer
Postat av: Cattis

Kul med shopping, ser fram emot att höra om allt du köpt! Vilket datum är det tänkt att eran bäbis ska komma?

2008-06-17 @ 17:50:01
URL: http://cattise.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0