Resume

Nu är helgen (nästan) över för den här gången, veckorna bara flyger förbi
och än har inte den riktiga sommaren kommit än, vi väntar på värmen
och solen i mora och orsa. Vi har övernattat hos Krister och Cattis på deras
stuga ute på en holme i orsasjön. Sovmorgon både lördag och söndag
har varit underbart. Bilbo har sprungit lös runt ön, busat med kottar och badat.
Vi vitt oxå ha en sån stuga, tyvärr vill ingen sälja nån.
Vi har just kommit hem från en tripp till Älvdalen där vi hälsat på Mia och kollat på
deras nybyggda fiskarheden villa och sen passat på att köpa thaimat som var såå
god!

Imorgon åker P-Å bort på jobb därför är alltid söndagar lite vemodiga, vill ha honom
nära och vill inte sova själv. Jag trivs bäst med min familj runt omkring mig så jag får tjata
på dom och alltiid har nån att prata med. Jag är nog så långt ifrån en ensam varg man
kan komma :)

I fredags fick jag hem lite grejor som jag beställt från internet, bebis täcke och kudde,
sängkläder och en skötväska som P-Å valt ut att vi ska ha. Mysigt var det att få
plocka och pilla alla små saker. Nu är det inte så långt kvar, Päron har ju vänt sig åt
rätt håll och det känns bra att slippa gå och oroa sig för att bebisen ska ligga fel.

Nu ska vi (jag och Billie) mysa i soffan och vänta på husse som är iväg med sin bokföring.

Den blivande pappans val:

Kommentarer
Postat av: Jennie

De lät riktigt soft & skönt att tillbringa helgen på en holme...:)

Har du övergett din lilla söta Trulz och tagit hand om Bilbo istället...??

Kram kram

2008-06-29 @ 22:20:43
URL: http://jennieleee.blogg.se/
Postat av: Cattis

Jag gick upp ganska mycket hela tiden för jag kunde bara äta fet mat (pizza o mcdonald´s) det var inte mitt val, jag spydde av ALLT annat. Om jag drack en klunk vatten kom det upp igen så det var väldigt trist! Hade så från 5:e månaden o framåt, före det hade jag inte alls gått upp mycket. de sista 5 kilona kom nog de sista två veckorna när det var övertid... jag gick ner 10 kilo direkt på förlossningen, sa jag det..? hoppas ni kvalar direkt till finalen så ni slipper åka till strömsholm också! när är kvaliten? kram!

2008-06-30 @ 13:15:16
URL: http://cattise.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0