Latmask.

Jag har blivit en riktig latmask, jag är så trött hela tiden och orkar inte
ta tag i saker och få dom gjorda. Istället går jag omkring och mår
dåligt över allt det ogjorda. Idag klev jag upp halv 7 för att ta med ett av stona
på koll. Ska det vara så j-vla svårt att få hästarna på smällen??
Efter det så fick jag ju så klart lov att sova lite middag för att kompensera
den tidiga uppstigningen. Och efter den middagsluren var jag ju ännu tröttare.

Så vad ska jag göra kreativt nu?
Jag borde snygga till här hemma, skriva en inköpslista till ikea
(P-Å har LOVAT att vi ska dit på söndag) Städa mina garderober
och röja ut sånt som jag inte använder, eller inte använt på väldigt
länge, nu använder jag ju typ en liten promille del av min garderob.
Ni kanske förstår varför.

Och om jag nu inte orkar snygga upp omkring mig hade jag väl
åtminstone kunnat snygga upp mig själv så jag hade kunnat sitta
på soffan och var lat och SNYGG.

Jag får helt enkelt rapportera ikväll om vad jag åstakommit. Just nu
är det ett mycket spännande avsnitt av "doktorn kan komma" på tv.

SKIT: Nu ringde dom från butiken där jag beställt min vagn, jag har redan väntat
8 veckor, nu var den 6 veckor försenad, vadå 6 veckor! Då är det ju beräknat att
päron ska ha kommit ut. Hon skulle försöka skynda på dom. Jag vill ju ha min vagn NU!!!

Kommentarer
Postat av: Cattis

Jag håller med dig. Vadå försenad barnvagn, vad tror dom?! Barnet kommer när det kommer och då måste man ha vagnen! Kul med IKEA...

2008-06-30 @ 17:41:40
URL: http://cattise.blogg.se/
Postat av: Jennie

Men Tin,du har faktiskt all rätt att va lat,du har all rätt att va trött och du har all rätt att inte göra nånting..du ska ju för sjutton snart föda barn...:)!! Du har väl hållit ett sånt högt tempo under hela graviditeten att du med gott samvete kan ta det lugnt den lilla tid som är kvar..?!Passa på att bli uppassad och vila så gott du kan nu tjejen...Kramisar

2008-06-30 @ 21:38:09
URL: http://jennieleee.blogg.se/
Postat av: Charlie

det är klart att han ska ta med dig på ikea! hör av er om ni kommer neröver, kram!

2008-07-01 @ 12:42:05
URL: http://charliieee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0