Home delivery

Väntar på att Henrik ska komma med lite mat till mig och göra mig sällskap
till filmen jag hyrt. Det är ju så tråkigt att laga mat till sig själv. Bilbo har fått ett ben
och är överlycklig, han har sprungit runt hela huset och letat efter det perfekta gömstället.
Det kan inte ha gått så bra, efter att ha grävt runt i sängen så har han parkerat på soffan
och ligger på en röd sammetskudde och gnager, bortskämd kille :)

Har blvit väldigt brydd över det här vagn problemet, ska ta och gå in till dom imorgon
och höra hur dom har tänkt sig att lösa det här. Jag gillar inte strul. Tycker att det är
mycket av det just nu.

Har utan framgång försökt få tag på hingststationen som är ansvarig för Cardento här i sverige, han
står ju  Holland nu. Tänkte höra om det gick att få lite små cardentosar på burk skickade
till dalarna, hiongsten vi tänkt ha till Jolly är i Tyskland hela veckan (typiskt strul)
Eftersom Carrera bara blir bättre och bättre skulle ju inte ett helsyskon vara så fel.

Rerras Pappa:

Kommentarer
Postat av: Cattis

Rerra blev ju jättebra så det vore väl kalas med ett helsyskon!

2008-06-30 @ 21:54:22
URL: http://cattise.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0