Hemmafru

Idag har jag börjat mitt nya liv som hemmafru eftersom jag jobbat färdigt för de närmsta
1,5 åren. Jag måste var en väldigt modern hemmafru eftersom jag aldrig är hemma.
Jag tog 4-åringen med mig till Terese Jons (duktig och trevlig tävlingsryttare) eftersom
hon skulle testa henne för att se om de funkade ihop. Det gick superbra och vi styrde hemåt
Mora igen. Eftersom jag var så nöjd och glad mockade jag en massa boxar av bara farten.
Belönade mig med ett bad (bäst att passa på eftersom vi inte har sån lyx hemma i orsa)

Nu har jag lagat fläskfilé gryta och städat lite smått här hemma för att plocka nån hemma
fru poäng. Jag har även övertygat P-Å om att "En prinsessas dagbok 2" är en superbra film och
att vi absolut inte behöver hyra nån film. Walt disney komedier är oslagbara när man är för trött för att
koncentrera sig på nån invecklad intrig och handling.
Puss på er!


Kommentarer
Postat av: Jessica

Vad kul att det gick bra med Rerra! =)



Kram

2008-06-16 @ 11:25:47
URL: http://jessiejames.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0