hämnden är ljuv

Jag ska bjuda på lite bilder ändå. Har ni varit med om den där lilla
fantasin man målar upp av sin partner som ALDRIG varit med någon
annan innan de träffade den stora kärleken, JAG (såklart, vad trodde ni?)
Ändå när man får nys om nån gammal historia så ska man såklart veta allt,
lite mer än vad man beöver veta, och sen ska man ha ett erkännande att man
ändå är den bästa. Jag är en sån SNOKARE. Skäms på mig. Min älskling drog till
och med på sig mina mjukisar, spexade lite och bedyrade att han ville ha ett par likadana.
Och så sa han att han aldrig varit med nån tjej innan mej, -yeah right! men gulligt var det.

Gröna mjukisbyxedansen:

Kommentarer
Postat av: Sandra

haha

2008-06-26 @ 09:03:09
URL: http://ssandy.blogg.se/
Postat av: sarah

fan vad fin han är, jag anar vilken historia du har ältat och snokat i???

2008-06-26 @ 10:41:17
URL: http://powertrip.blogg.se/
Postat av: Catrine

Haha, Alla är vi lika ;P

2008-06-29 @ 09:15:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0