Verkstad

Ja det har inte varit nån aktivitet i den verkstan, men det har projektats en hel
del och då mår jag alltid bra. Billie har fått bekanta sig med aktivitets bollen idag,
en fiffig sak där man stoppar in mat/hundgodis som ramlar ut när hunden rullar
bollen. Vi tömde hela matskålen och jag fick i lugn och ro sy klart gardinerna till
vardagsrummet. Efter det så var han trött och låg och sov ett bra tag.

Nu på kvällskvisten har Jessica kikat in för att se hur jag bodde, alltid roligt
med besök och extra roligt när nån tycker att man har det fint hemma!
Sen har jag och Henrik skruvat ihop ikea hylla. Egentligen var det mest Henrik som
byggde, jag saknar hans organisations förmåga och vill mest använda hammaren till
det mesta. Bra blev det ialla fall och vi belönade oss med varsin bowlingburgare,
tyvärr hade den mist sin forna glans när kökspersonalen på bowlingen bytts ut
och vi var ruskigt besvikna. Nu ska vi kika på "streetkings" och vila upp oss efter
att ha kämpat så tappert med hyll byggnationen.

Förresten: På måndag åker jag Jag och Älsklingen till stockholm bor i en svit på
sergel plaza i 3 dar och bara har det  bra.

Tusen tack för alla gulliga kommentarer på gårdagens inlägg, det värmer och idag
mår jag tusen gånger bättre.
Kramar

Hyllan på g...


Egen produktion :)

Kommentarer
Postat av: Jennie

Jättesöt gardin...va duktig du är! Skulle vilja ha nåt liknande vid min arbetsbänk i köket..:)

Va mysigt med hotell...åka bort är fasiken enda sättet att kunna koppla av helt,iallafall för mig.Då släpper alla "måsten" och jag njuter verkligen av att inte göra nånting...!!

kram

2008-07-09 @ 22:03:23
URL: http://jennieleee.blogg.se/
Postat av: Cattis

Du är verkligen superduktig på att göra fina gardiner! Vi har bokhyllor i samma serie som ditt skötbord (?) dom är fina med detaljen ovanpå tycker jag, bokhyllorna har randigt bakstycke också, fint. Skönt att det är bättre idag och kul med Stockholm! Kram

2008-07-09 @ 22:27:28
URL: http://cattise.blogg.se/
Postat av: Cattis

Men om hyllan får flytta till ett annat rum kan du alltid byta tapet då! Dom som ska pippa är två stycken i en jättebra bok jag läser (för andra gången)... Serien om "Vännerna på Templeton House". Typiskt tantsnusk och jättebra. Haha tack, jag gillar att vara din mammaidol, fast jag inte känner mig som det. Fans och uppskattning är alltid kul :)

2008-07-10 @ 15:29:47
URL: http://cattise.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0