Värmebölja

Det är över 30grader ute, härligt att det äntligen kommit lite riktig sommar
och att vi äntligen fått in hela hö skörden så att hästarna slipper svälta.
Men vårt hus är som en bastu, det badar i sol från alla håll, markiser hade nog
varit bra men nu har vi ju inga sånna. Det kryper i kroppen, jag vet inte riktigt
vart jag ska gömma mig, lite trist att sitta i källaren och uggla ensam, men snart
tar jag nog och sätter mig i tvättstugan och löser ett korsord, där är det ju åtminstone
kallt. Hade varit perfekt läge att åka ut och bada på orsasjön men P-Å måste jobba till
klockan 18 så både jag och Billie får vänta till dess (Billie tycker oxå om att bada)

Jag hade tänkt städa här hemma men det är alldeles för varmt och alldeles för tråkigt
så jag skiter i det, det blir ju snart stökigt igen :)

Är det nån som har en bärbar AC-anläggning och ett paket glass? Hjärtligt välkommen
till Agdurbacken. Du blir min nya best buddie.


VI. VILL. BADA. NUUUU.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0