the best parents

Min snälla mamms och papps har varit här och hjälpt mig
att röja i källaren, under de snart 2 åren vi bott här har vi samlat
en massa kartonger från all möjlig bråte där nere, det är ju trots allt
väldigt smidigt att bara slänga ner allt skrot när man ändå har en källare.
 Nu hade vi tyvärr nått bristningsgränsen som vi blundat för ett tag,
 man tog sig knappt fram till tvättstugan.
Men nu är problemet löst och jag har kommit ett steg närmare
en organiserad källare med en massa hyllor för skor och väskor
som för tillfället istället trängs överallt i huset i en salig röra.
Är det inte alla (ok inte alla men de flestas) tjejers dröm om en riktig
walk in closet, vi får inte plats med nån sån i det här huset så jag
får sprida ut den lite och organisera här och var istället.

Imorgon ska jag luncha med Henrik, lämna in min bil på tvätt och
sen åka på MVC för koll. Kanske är sista kollen innnan Päron vill komma ut,
vem vet?

Natti Natti på er.

Kommentarer
Postat av: Cattis

Vad skönt att få ordning i källaren!

2008-07-22 @ 08:14:42
URL: http://cattise.blogg.se/
Postat av: Fia&Fredric

Hej hej! Hur går det? En fundering från oss om ni fortfarande är hemma nästa vecka :) Tänkte komma upp ett dygn och våldgästa er. Om inte "päron" plötsligt ploppar ut... KRAM

2008-07-22 @ 19:53:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0