Sovmorgon

Vi har sovit till 11, det händer inte ofta i det här huset.
Igår vid halv 4 tiden kom P-Å hem från krogen. Tro mig,
jag har ingenting emot att han är ute och kommer hem efter
mig, det är inte ofta det händer. Men nånting jag HATAR
är när han har folk med sig hem och jag vaknar av att det
är stimmit nere i köket. Jag blir helt GALEN. rabiat kanske
man skulle kunna kalla det. Jag vill inte ha folk hemma här
när jag ska sova, inge fyllon i mitt sovrum som ska komma
upp och säga hej. Hade jag haft en kniv under kudden hade jag
nog kunnat använda den. Åtminstone skrämmas lite (jag är
ju innerst inne ganska snäll)

Efter att jag svurit lite och blivit kallad surkärring av en gästså blev
det lugnt här och jag kunde sova vidare. Om nån timme kommer
Bilbo hem så jag måste sätta fart och plocka undan här hemma,
P-Å har tömt ut sin väska över hela huset när han hade bråttom igår.
Får lov att dammsuga innan vovven kliver över tröskeln, annars har
jag en ilsken terrier som biter sig fast i dammsugar munstycket.
Han och dammsugaren är INTE goda vänner.

Konserthus trappan i stockholm, älskar mina brillor, P-Å tycker dom är skitfula :)

Kommentarer
Postat av: Sol Jenny Ersson

Ha ha... eller fy f.. eller vad man ska säga. Förstår precis vad du menar med att HATA fyllon som kommer hem i tid och otid. Jag gillar det fortfarande inte. Ungarna vaknar... och själv blir man en sur kärring... nä undra vem som är idioten igentligen.... Vet när jag väntade Kalle, satt hemma svettig, skruvade skötbord i hela vardagsrummet och plötsligt iv´nvaderades huset av partysugna människor, typ 10 st.... som jag inte ens kände. Jag fick flytta bort alla delar och stängde, bokstavligen, in mig i sovrummet tills kvällen var över. Ändå var man surkärring. Undra om folk förväntar sig att man ska stå och blanda välkomstdrinkar till besökarna när man har magen rätt ut i vädret.... Stå på dig kvinna, annars står någon annan på dig.

Kram Sol Jenny

2008-07-17 @ 12:53:35
Postat av: Charlie

åh sparka han där bak ifrån mig! hans gravida fru behöver ju lugn och ro,kram

2008-07-17 @ 15:25:07
URL: http://charliieee.blogg.se/
Postat av: Jennie

Oki...den 13:e,trodde de var lite tidigare.Vilken busvovve....:)

Sandra ( Magnus brors tjej )fick en liten tös i Måndags...eller liten & liten,tror hon vägde 5 kg..:)

Kramen

2008-07-17 @ 18:04:26
URL: http://jennieleee.blogg.se/
Postat av: Cattis

Karlar har INGEN smak på solglasögon, Henke retar mig alltid för att jag vill ha stora svarta solisar, han säger att jag ser ut som en fluga... Men nån fördel måste han ju ha eftersom jag hänger ihop med honom ändå :)

2008-07-18 @ 11:21:29
URL: http://cattise.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0