Saker som gör mig ARG

  • När det är stökigt hemma och det inte är JAG som stökat ner. Det är det nästan aldrig. Det är P-Å.
  • När man är övertygad om att det finns mars glass i frysen och kartongen är tom. Det är jag som ätit upp dom. Allihopa.
  • När det är hundhår överallt hur mycket man än dammsuger. Har en fundering på att vaxa vovven. Vi skulle kunna kalla det brazilian doggie style.
  • När jag är jätte hungrig eftersom jag inte orkat laga lunch till mig själv och bara ätit smörgås, och P-Å ska gå en snabbis med hunden (eftersom jag tvingar honom) och sen komma tillbaka och grilla. Efter en halvtimme är han fortfarande borta. Eftersom det bara tar typ 8 minuter (jag har tagit tid) att gå runt kvarteret så vet jag att han är hos nån granne och dricker öl. När jag sen kommer att skälla på honom kommer han att titta på mig som att jag vore en utomjording och fälla kommentaren: -Det är ju semester! det är för tillfället förklaringen till allt otyg han gör eller inte gör för tillfället.

Man behöver inte vara psykolog för att förstå att utan att vara arg på den sista punkten, skulle jag inte
ha tid och ork att iriitera mig på dom andra punkterna. Min egen amatörpsykologs analys: Eftersom jag är
hungrig som SATAN så stör jag mig på att jag har fått lov att städa efter den förvunne grillmästaren, jag har
fått dammsuga efter det han kallar för sin hund. Jag hade inte heller letat glass i frysen om jag hade fått mat
i tid. SLUTSATS: Se för i helvete till att din flickvän inte behöver gå hungrig. Då får du skylla dig själv om hon
är grinig eller luktar ostbågar (vanlig biverkning av att tröstäta det man hittar i skafferiet.)

Har du sett den här mannen? Skicka hem honom.


Kommentarer
Postat av: Sanna

Tjena! Var och red Myggan med Sara och Dennis ist för Anna idag. Gick jättebra! Vi var ute nån timme och tog det ganska lugnt.

2008-07-17 @ 19:48:14
URL: http://sannaaah.blogg.se/
Postat av: Jennie

Jo du gissade alldeles rätt om Sandra....:)

Du får gärna vaxa Emil med,håller på att bli tokig på alla hundhår som flyger omkring....!! fast han varken får va i soffan eller sängen så är de hår precis ÖVERALLT! Fin P.Å vart i kalufsen förresten.

Kram

2008-07-17 @ 20:09:31
URL: http://jennieleee.blogg.se/
Postat av: Susanna

Hej igen. Nej inget hus här inte =) Ska fixa köket i lägenheten. Det är gammalt och ful så det är inge kul alls att hålla fint och diska och laga mat där nu.

Och magen visste de inte säkert vad det var. Det finns ju så mycket att välja på =) Men men jag har hittat medicinen jag klantade bort nu så jag ska äta ur kuren och hoppas det blir bra vad det nu är =) Lycka till med magen nu de sista veckorna!

2008-07-17 @ 20:27:25
URL: http://sannaaah.blogg.se/
Postat av: Maria

Haha du har så jäkla rätt! Precis så där är det...

2008-07-18 @ 11:19:32
URL: http://mariatheres.blogg.se/
Postat av: Cattis

Du skulle kunna vara min tvilling känner jag. Om Henke bara kunde ta in att jag blir ett monster om jag inte får föda på regelbundna tider skulle vi aldrig ha några problem. Nu har han förstått det men han GÖR inget åt det... P-Å blev fin i håret hörredu. Jag kan säkert fixa fram lite hallonsaft åt dig med, min farmor älskar att glädja andra. Trist med släktosämjan. Kram!

2008-07-18 @ 11:20:21
URL: http://cattise.blogg.se/
Postat av: Sol Jenny

Hej...

Har vissa tips var mannen i fråga kan befinna sig! Vad är det för hittelön? :)

2008-07-19 @ 19:43:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0