Rättvik by Night

Igår eftermiddag styrde vi båten mot rättvik och classic car week, strålande sol
och stilla sjö bjöd på en härlig båttur. Vi strosade runt och tittade på cruisingen
och hade picnic i gräset, skönt att komma ut och göra nånting och roligt
att titta på en massa människor och bilar. När klockan närmade sig elva
var det dags att bege sig hemmåt och jag var lite nervös ute på storsiljan bland
vågorna i mörkret men hem kom vi :) (uppenbarligen)

Ikväll är det sista yran, men P-Å ska fiska istället och jag ska nog vara hemma
och slöa, att vara ute och springa runt 2 dar i rad är för mycket i den här värmen
när man är en jättetjockis.

Fortfarande bor vi ute i stugan, och där lär vi bli kvar ett tag ingen målare har dykt upp
sen förra onsdagen och jag börjar bli minst sagt otålig.

Kommentarer
Postat av: Cattis

Ja, vi struntar i att blogga och städa tycker jag med! Idag har det kommit regn här och då blir det lite internet ändå... Din målare däremot borde ta och sätta fart tycker jag! Kram

2008-07-30 @ 14:55:13
URL: http://cattise.blogg.se/
Postat av: johanna

dem där 14 kilo tappar du nog direkt, du är ju tight som få.. hoppas ni har det mysigt ute i stugan!

2008-07-31 @ 22:06:55
URL: http://jas0n.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0