Lever på hoppet.

Jag känner mig ganska hopplös idag. Jag undrar hur det ska gå med alt
här hemma. Själv med bäbis på veckorna en hund som behöver massor
av motion och tid. Hästarna i mora. Jag tycker inte om att behöva oroa mig,
jag är så duktig på det att jag har svårt att sluta utan jag oroar mig bara mer
och mer.

Jag har varit på biblioteket idag och lånat böcker om förlossning och en avslappnings
cd. Men jag kan inte varva ner och börja med dom innan jag städat här hemma.
Det ska dammsugas, skuras, dammas, tvättas kläder och röjas en massa i källaren
som ska åkas till tippen. Men jag har ingen ork eller lust att ta tag i det, och jag har ingen
som hjälper mig. Nu menar jag inte att nån ska hjälpa mig, men det hade varit skönt
med nån som bara dök upp och ryckte in här. Jag hade inbillat mig att allt skulle vara
tipp topp här hemma när jag var i v. 36 så man bara kunde njuta på slutet, men att få
klart alla projekt, spackla och tapetsera, skruva möbler till på torsdag det är nog bara
att glömma.

Finns det nått positivt idag? Jag har faktiskt glömt att berätta att Wassago var på återbesök
på Mälarkliniken i torsdags och var ohalt på böjprov. Veterinärerna där menar att det ska finnas
en vettig chans att hans ska komma tillbaka som tävlingshäst igen. Själv är jag minst sagt
tveksam, det har varit så många turer och tårar så jag tänker inte tro på det förrän jag blivit
bevisad motsatsen.

Vår barnvagn kommer till Mora i nästa vecka och det är positivt!



Förlåt mig för allt gnäll. Om jag är gladare ikväll så ska jag rapportera om det.

Kommentarer
Postat av: Jessica

Får hoppas på att han kommer att bli ok! Vore kul, han är ju en sån fin häst!



Fattar inte hur du orkar med allt, jag bara önskar att jag kommer att ha din energi den dagen det är dags för mig att springa med runt med stor mage! =) Kom bara ihåg att ta det lugnt ibland också!



Oj, vad många besökare du har lyckats fått! =) Så många har då inte jag! =) Vi får se hur jag gör med bloggen, är ju kul att några tycker att den är kul att läsa iaf...



Kram kram

2008-07-07 @ 22:58:28
URL: http://jessiejames.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0