Frosseri

Jag skulle kunna äta en hel ko.
Eller egentligen inte, jag är ju bara sugen på sånt nyttigt som
fil, glass, smörgåsar osv. Maten ska vara kall och jag kan äta hur
mycket som helst. Måste vara att jag är uttråkad av att vara hemma och
ta det lugnt som gör att jag äter. Jag har faktiskt inte gjort mycket alls
idag, kommenderat ut var möblerna ska stå, så nu är skötbord och byrå
på plats och jag är väldigt nöjd med resultatet.



Imorgon sticker vi till stockholm, förhoppningsvis ska jag vara pigg, utan
magont och orka springa i lite affärer. Några riktiga planer har vi inte gjort,
mer än att vi inte behöver göra så mycket alls, bara ta det lugnt och njuta.
Jag vill gå på bio och sa Mamma Mia och P-Å vill gå på allsång på skansen
men jag orkar inte köa hela dagen så jag hoppas att vi kör på mitt förslag istället.
Sen måste vi göra en tur ut till grönan och kika på spökhuset.

Det känns jobbigt att åka ifrån Bilbo, det är bara 3 dagar men han har varit sååå
snäll flera dar i rad nu. Det märks att han har kommit till ro nu och är trygg med
oss, vill inte att han ska tro att vi överger honom nu. Ni kan ju tänka er vilken hönsmamma
jag kommer bli som inte ens kan åka ifrån hunden utan att vara nervös.

Tröttast

Nu ska jag åka en sväng till Mora och titta till mina hästar som jag
inte har sett sen i fredags. Sen måste väskan packas, och tyvärr är det inte
lätt att se glamorös ut med bara veckor kvar till bebis ankomst. Men med ett
gäng klänningar så kommer man långt :)

Stockholms rapport kommer på onsdag kväll om jag inte orkar släpa
med datorn.
Kramar

Kommentarer
Postat av: Cattis

Jag gillar din smak på möbler, både byrån och skötbordet är jättefina. Hoppas ni får det bra i Sthlm!

2008-07-13 @ 21:26:43
URL: http://cattise.blogg.se/
Postat av: Sol Jenny Ersson

Hejsa...

Va mysigt det börjar bli hemma hos er! Tänker på allt "boa" du pysslar med :) Sitter här och fuskar mig fram för att försöka få till en blogg. kuuuligt, men jag märker att jag är lite kass. Ja ja hur som haver har jag i alla fall fått till en länk till dig och P-Å. Så nu är jag nöjd för idag. kika in om du vill.

Kramar Jenny

2008-07-13 @ 22:45:30
URL: http://sollivet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0