Från kaos till byrå

Vi hamnade på holmen i går ute hos Cattis och Krister,
grillade och åt jättegott! Det dök upp lite mer folk och en hundkompis
till Bilbo, en engelsk springen spaniel vid namn Ronja som oxå var 11
månader. Dom for runt hela holmen, badade och busade, perfekt att
han fick leka av sig lite.

När sällskapet blev mer och mer berusade och mitt magonda tilltog
så började tålamodet tryta. Vi ett tiden hade jag så ont att jag trodde
att det skulle bli en tur till sjukhuset, men det gav med sig lite grann
och jag somnade till slut. Idag är det bättre men ändå inte riktigt prima,
jag ska försöka ta det lite lugnt med det är inte min starka sida.
P-Å hatar att skruva ikea möbler men idag var det bestämt att den där
jäkla byrån skulle sättas ihop. Lägligt nog ringde nån som ville prova en
kajak och kvar stod jag i kaoset.




Eftersom man är kvinna i sitt hus så ger man ju inte upp i första taget
och efter timmar av skruvande så blev det faktiskt en byrå till slut
och vi är ett steg närmare att vara klara med alla projekt.

Det blir en lugn kväll för mig, P-Å ska ut och fiska och jag ska läsa lite
bok och äta lite glass. Hoppas på att det magonda ska vara borta till på
måndag, inget roligt att åka till stockholm med en massa krämpor.

Kommentarer
Postat av: sarah

vad bra att han sköter sig, jag ska fixa en hingstkalender åt dig jag lovar, har inte läst här på ett tag...FÖRVÄRKAR? tänker päron komma ut när jag är hemma? jag hoppas verkligen det.

2008-07-12 @ 23:24:36
URL: http://powertrip.blogg.se/
Postat av: FiaLudvika

Nämen, e de dax för bebis så snart. Nu har det gått ganska snabbt! Jag å F har semester nu, tänkte ev. ta en tripp upp över och stanna till för en fika kanske?!

Är så avis, en sådan byrå vill jag med ha.

KRAM

2008-07-13 @ 13:04:24
Postat av: Charlie

du skulle ju ha ringt mig gumman så hade jag skruvat ihop byrån åt dig, jag är ju expert eftersom jag helt själv har skruvat ihop våran byrå:)

2008-07-13 @ 22:37:14
URL: http://charliieee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0