"Boar"

Bilbo hjälper mig att boa inför bebisens ankomst. Han försvann för en stund sen
och jag hittade honom i vaggan som vi ställt in i vardagsrummet. Perfekt ställe att
ligga och mysa med sina ben på.

Tårtbotten står och svalnar och vi ska strax åka till mora och stallet. Vi har gått en (ganska)
lång promenad och jag har tom. naglarna, måste ju vara fin om man ska på bio!

Är irriterad på att dom inte ringer upp mig om Cardento, jag har ringt, pratat in meddelande
och sms:at, börjar känna mig lite tjatig.

Nog svamlat, måste åka.

Kommentarer
Postat av: Jennie

Vilken superfin vagga...!! Såg en liknande på en antikhandel ovanför gräddhyllan i Mora.Tyckte den va så fin att jag fick lust att köpa den bara därför och ställa den i sovrummet uppe...:)

Kram

2008-07-01 @ 21:40:45
URL: http://jennieleee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0