Bio

Den var super bra och lättsmält, och så gillar ju jag lyckliga slut!
Chipsen var goda och popcornen oxå...svårt att välja då tar man båda :)
När vi kom ut från bion kände jag mig som en SATC brud, men när jag såg
min figur i skyltfönstrena så höll jag händerna för ansiktet och sprang fort,
haha man är en bit ifrån sitt vanliga jag, men snart så är jag back in buisness
hoppas jag..är lite orolig för hur man kommer se ut efter det här.

Kom på idag att det var 8 veckor sen jag gjorde håret, brukar vara duktig på
att hålla koll på sånt där och boka ny tid så att håret slipper se så risigt ut.
Nu har fakttiskt mitt hår hållit sig ganska bra och jag väntar nog en 2 veckor
till så att jag inte behöver klippa och färga igen direkt Päron kommit ut.

Mitt vagnproblem har löst sig, mora butiken får en uppskickad från sthlm så
jag slipper oroa mig över att vi inte ska hinna få den i tid.

Mitt bloggande är kanske inte så roligt för tillfället, mitt liv är lite enformigt,
hästar, väntan på bebis och fixande hemma, men det är vad energin räcker till
och festande och roligt shoppande ligger på hyllan just nu.
Ni får helt enkelt hålla till godo av det som bjuds just nu.
Kram på er.

Kommentarer
Postat av: Cattis

Jag gillar din blogg iallafall! Skönt att det ordnar sig med vagnen...

2008-07-02 @ 14:50:51
URL: http://cattise.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0