Skäms på er tv4!

Jag har troget följt årets säsong av "Bonde söker fru",
igår kväll skull man äntligen få se vilka som blev de utvalda.
När hallåan ska presentera programmet säger han: Och efter
programmet kan ni chatta med den kille som Peter väljer!
Och samtidigt rullar texten längst ner i rutan: Chatta med Wille kl. 21!

Dom kan verkligen konsten att ta död på spänningen!

Sen fortsätter de med att låta varje bonde prata med den "icke utvalda"
först, kunde de inte ha kastat om lite för att göra det svårare att räkna ut?
Jag tror nog att det är bäst att jag är producent nästa år, jag vet ju hur man
får skit under naglarna :)

Svea med sin mormor

Kommentarer
Postat av: Tessie

Rita lite kludder i blocket som vanligt och låt de arga gubbarna få gnälla. ;)

Eller så reser du dig upp och blir den enda som säger nåt vettigt.

2008-12-18 @ 19:47:15
URL: http://veganslyna.blogg.se/
Postat av: Cattis

Vad är du delägare i för företag? Nyfiken i en strut. Jag hörde att du är i fin fin form, jag blev väldigt avundssjuk så ni har jag slutat med socker igen (har mkt viktnojja). Nu jävlar! Dåligt av tv 4, jag tycker absolut att du ska ta över :) Kram

2008-12-19 @ 10:32:17
URL: http://cattise.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0