Katt på agdurbacken

Vi har skaffat katt.
Man kan ialla fall tro det, eftersom den här hunden
vill sitta i fönstrena och spana, han smyger runt här
hemma som en liten katt och ligger och vaktar sin
lillasyster Svea som sover. Ganska skönt med en katt
istället för turboråtta tycker matte.


Vi ska försöka ta oss till mora och köpa fönsterlister
så barnrummet kan bli klart nångång, men jag blir så
nervös när hon ska in i bilen och det ska åkas och faras
runt, jag blir som en svettig klimakterietant, mina hormoner
rusar och hjärtat slår jättefort.

Bäst att vi vilar lite först, men efter bilturen då väntar OS-finalen
i hästhoppning och då ska jag, Svea och chips påsen bänka oss
framför tv:n.

Kram på er.

Kommentarer
Postat av: sarah

gud så bra att han är snäll lilla bilbo och inte är för jobbig med matte nu när hon har så mycket annat att tänka på. ut och åk med er nu så du kan slappna av snart... och cattis har lärt mig att det inte gör något om dom är ledsna en sund ibland =)

kram till er alla

2008-08-21 @ 11:49:32
URL: http://[email protected]

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0