ensam morgon

om ni undrar varför jag inte använder mig av stor bokstav i det här inlägget
så är det inte så att det brustit i min svenska utbildning utan för att Svea ligger
på den ena armen så jag har baraen kvar till tangentbordet.

i morse stack p-å tidigt för att ut på guidning, så nu är man ensam med
bebis och med en vovve som nog vill ut och kissa, man är inte lika smidig
som vanligt och bilbo får ligga i fönstret och sova ett tag till svea sover och jag vågar
mig ut med honom. vi ska försöka åka mot borlänge när p-å fiskat klart, hade önskat
att bilbo skulle slippa följa men jag får inte tag på nån som kan busa med honom idag.

Igår kväll ville inte den här bebisen sova alls utan höll låda hela tiden och till  slut var jag
så trött så jag bara grinade men till sist somnade vi i sängen allihopa.

Kommentarer
Postat av: Michaela

Heej Teen Hoppas att du får sova någonting snart :) och att vi ses snart kram

2008-08-22 @ 15:53:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0