Dagen D

och ingenting har hänt. SUCK. Den här bebisen kommer alltså att
gå på "övertid" och jag är inte särskilt förtjust i att vänta, men som ni nog
vet: den som väntar på nått gott får alltid vänta för länge.

Igår var Billie ute på promenad med husse, han hörde nått i skogen och
stack som ett skott. Han brukar ALLTID komma hem efter max 20 minuter,
så ni kan ju tänka er hur hysterisk jag var efter två timmar och ingen hund
kommit hem. Då ringde vi polisen och fick en rapport om att en vit terrier var på
sollerön. Han hade sprungit upp till vägen och fått lift strax efter att han smitit,
och där hade vi sprungit runt som idioter i skogen och ropat. Slutet gott allting gott.

Snart är all tapet uppe i barnrummet och det blir såå fint. Lägger ut lite bilder ikväll
när jag får tillbaka min kamera av älskling och rapporterar vidare om den uteblivna
bebisen.
Kram på er.


Trött efter gårdagens bravader.

Kommentarer
Postat av: Sol Jenny

Hej.

Förstår att det är jobbigt att vänta, men tänk på att det har aldrig varit så nära tills bebben kommer som det är nu.... Och går min profetia in så är det faktiskt bara 3 dagar kvar. (har du packat BB väskan??? en sportflaska är toppen "tips" + flipptofflor att springa i).

Lycka till, tänker på dig.

Kram Jenny

2008-08-13 @ 17:00:53
URL: http://sollivet.blogg.se/
Postat av: Jessica

Haha, den där hunden har minsann de konstigaste sovställningar... Och en liten bus verkar han också vara! =)



Hoppas att det är dags snart så att du slipper gå och vänta. Förstår att det måste vara jobbigt...



Går det bra med Rerra hos Therese?



Kramis

2008-08-13 @ 17:23:44
URL: http://jessiejames.blogg.se/
Postat av: Mona

Hej bruden

Nu har jag väntat fler dagar på att höra några trevliga nyheter och så får man läsa detta..förstår att du/ni längtar..

16 aug tycker jag också låter fin fint..men om inte så får vi maxa med 20:e.. åh då fyller Micke år..din favoritkille...nu är jag verkligen ironisk..tihiii

Nä..förstår dig fullkomligt..hoppas det händer nått i kväll-natt!!!!

Håll oss underrättade

Kramis.

2008-08-13 @ 18:33:08
Postat av: Petra Heed

Hoppas bebisen kommer snart, jag gick 2 dagar över tiden. Så den kommer nog snart. Kram Petra

Om du inte vet vem jag är så brukade vi ses när du jobbade på KOMPIS. Gick i samma klass som maria sverdin. Kram Kram

2008-08-13 @ 19:11:18
Postat av: Petra

Svedin mena jag. hihi

2008-08-13 @ 19:12:18
Postat av: Nettan

Hej Tin!

Vad roligt att hitta dig här :-)

Grattis till den blivande bebisen (även kallad päron om jag har förstått rätt? ;-))

Ska bli spännande att följa er framöver...och kom ihåg, ut kommer dom alltid :-D

Kram Nettan

2008-08-13 @ 20:28:59
URL: http://nettaniversen.blogg.se/
Postat av: sofia & fredric

GRATTIS TILL DEN LILLA TJEJEN! HOPPAS ALLT GÅTT BRA!

ÅÅÅ NU ÄR VI JÄTTE NYFIKNA!



KRAMAR FRÅN OSS

2008-08-15 @ 07:47:34
Postat av: Michaela

GRATTTTTTTIS Teen <3 Karm Michaela

2008-08-15 @ 10:07:42
Postat av: Jenny och Ebba!!

Grattis till hela familjen! Jag träffade den stolta mormor på stan på förmiddagen. Hon lyste av lycka!! Och bestättade givetvis vad som hänt under natten. Hoppas ni alla mår bra och att jag och Ebba får se lill tösen sen!! KRAM

2008-08-15 @ 15:05:43
Postat av: Mona

Åh Grattis till Er alla... och ta det nu lugnt och mys i all godan ro!

Kramar i massor

2008-08-15 @ 17:13:15
Postat av: Cattis

Grattis till flickan! Hoppas allt gick bra och att ni mår bra hela familjen.

2008-08-15 @ 19:24:27
URL: http://cattise.blogg.se/
Postat av: Jennie

Grattis till tösen från Jennie & Magnus...:)!!

2008-08-15 @ 20:12:21
URL: http://jennieleee.blogg.se/
Postat av: Petra Heed

GRATTIS till lill tjejen, hoppas allt går bra. Kram Petra

2008-08-16 @ 15:47:05
Postat av: iana

GRATTIS!!!! JAg hoppas att ni alla mår bra!!

2008-08-16 @ 19:40:38
URL: http://snostjerna.blogg.se/
Postat av: Marja

Grattis gumman till den söta lilla tjejen!! hälsa pappan!! många kramar!

2008-08-18 @ 10:27:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0