KOM HEM!

image6

Jag saknar honom. Jag är gravid. Trött. Ensam (förutom bebis som sparkar i magen). Hungrig (24 timmar om dygnet)

Skulle ha rivit tapeter och slitit ner innertak nu på kvällen men jag orkar inte, istället har jag ätit bullar och mjölk, mycket trevligare men nu är ju allt det jobbiga kvar. Jag får väl ägna mig åt det i helgen när en del andra roar sig i fjällen.


Min lediga dag bestod av sovmorgon, tacolunch, ett besök på försäkringskassan och sen lämnade jag in bilen på tvätt och den blev som ny J Sen har jessica ridit Rerra åt mig och efter det lunkade jag och myggan ut i skogen en sväng. Lite blev det gjort ialla fall!


Är det nån mer än jag som längtar efter sommar? Vill ha värme nu, grilla och mysa på kvällarna.    
I takt med att magen växer är det svårt att få på sig några snygga byxor men massor av snygga klänningar som väntar har jag ju här hemma i garderoben och det är lite tidigt än därför måste sommaren komma snart!

Och om nu sommaren har tänkt vänta en stund så hoppas jag att herr Ståbis dyker upp en sväng imorgon kväll för att sen åka morgonen därpå. Som plåster på såren skulle jag vilja ha en sån här till mitt vänstra ringfinger:

image7
Dream on baby..


Kommentarer
Postat av: Jessica

Bild ett: Vad söööta ni är! =)

Bild två: Haha, den där hade inte jag heller tackat nej till! =)

Kram kram

2008-04-24 @ 09:02:58
URL: http://jessiejames.blogg.se
Postat av: Marja

Hej gumman! nu har jag varit in på din lilla blogg o kikat!! ja du den där ringen...håller tummarna för att du ska få den ;) kram

2008-04-24 @ 11:30:23
Postat av: Anonym

good luck!

2008-10-13 @ 21:44:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0