Vabbrekord

Nu är vi inne på 5:e dagen med vabb, nytt rekord för oss tror jag. 
Idag hade jag tänkt att Svea skulle vara på dagis och jag hade tom
bokat lunch med Karin. Men när liten hostar hela nätterna och snorar så
spelar det ju liksom ingen roll om hon är pigg på dagen. Vi roar oss med barn-tv
och föreläsningar i hur man gör bokslut. Vi börjar bli rätt uttråkade bägge två
och numera är vardagsrummer ett slagfält med en stor koja i mitten. Men som tur är
har man en laptop och kan plugga både i soffan, i kojan samtidigt som man är en
hund som heter Olli, farten är inte den bästa och när alla sover så sitter jag uppe
till en bra stund på nätterna och försöker nöta in nått i huvudet. Känns som om det
börjar blir fullt i det där huvudet btw..
 
Imorgon har vi ett bord bokat på Lammet i Sälen och vår stuga är redan full 
med stockholmsgäster som väntar på oss. H får representera familjen så får 
jag och Svea komma efter imorgon om hon är pigg. Det MÅSTE hon vara.
Lammet och Grisen levererar alltid och ingen av oss vill missa det.
 
Prinssessan Madeleine & Britney A.K.A Jag & Karin :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0