Malmgården

Bilden nedan är tagen i Sälen. Det är vårt andningshål nu för tiden. I November råkade vi bli 
med stuga däruppe. Helt fantastiskt är det. Vi kan inkvartera 10 personer. Vi har skidspår utanför husknuten. Hur bra skoteråkning som helst. After Ski. Spa. Äventyrsbad. Skidor. Listan kan göras lång. Vi älskar det och vi har fått ett andra hem. 
 
Om jag fick bestämma så skulle man mest gå på spa och sola sig i en snödriva men eftersom inte jag får bestämma så ofta som jag vill så har nu jag och Svea varsitt årskort på Experium :) 
 
Välkommen till Malmgården!!
 
Ikväll är jag gräsänka, H är borta på jobb och Svea sover snällt. Borde plugga vidare men det känns 
mer som om det skulle kunna bli en filmkväll i sängen med lite ostbågar. Känns som om det senare
alernativet fick alla röster där :) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0