Kräksjuka in the house

Festen igår gick inte bra. Hann få 1 drink och 1 och en halv cider. Gick på högvarv och trodde att jag var 14 tills jag började må pyton. Stängde in mig i direktörns sovrum och började vad som skulle bli 1 dygns kräksjukemaraton. Vi kan säga att det blev en rekordsnabb avslutning på det kalaset.

Nu ligger jag nedbäddad med mitt lilla troll som är ungefär lika fräsch som jag. Vi tror att det är en älvdalssmitta eftersom smulis och hennes dotter lider av samma åkomma. Härmed är campingturnen på tältet avslutad. Det lilla lilla positiva med att inte kunna äta och att genomlida känslan av att inälvorna lämnar kroppen är att man blir smal i expressfart. Vågen landade under 60 kilo idag. Fint plåster på såren.
Imorgon blir en kojdag. Vi ska ägna oss åt lika energikrävande aktiviteter som kvällens; sortera Sveas hårgrejer. Man har ju inte roligare än man gör sig ;)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0