Tant Grön på turné

Jag hade lovat er i min tanke att jag skulle blogga från datorn så att ni skulle kunna kommentera... MEN nu sitter jag här i soffan, ostbågarna vilar sött i magen och Wallander rullar på tv:n och det är ju så bekvämt att mobilblogga :)

Igår var en grymt härlig dag! Jag och Svea drog iväg med ett gäng på skoter upp till Krångåsen där vi med ca 100 andra kollade på tjejvasan, grillade korv drack festis (där skiljde vi oss från mängden) och solade oss! På väg hem somnade Svea framför mig på skotern, underbara unge!

På kvällen blev det tjejfest hemma med ett riktigt härligt gäng :)

En härlig lördag utan vare sig stolpskott, polettjuvar eller andra partypopers... Mer sånt tack.

Idag började Svea sin hårdträning inför framtidens prövningar ;)

https://cdn3.cdnme.se/cdn/8-2/529688/images/2012/pic_191358621.jpg" class="image">


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0