La dolce vita.

Bredvid mig ligger det vackraste jag har och sover. Hon snusar som en liten hundvalp. Hon har en vilja av stål. Envis som synden.
Hon har att brås på.
Att man kan älska en liten människa så ofantligt mycket.
Vita väggar. En gammal järnsäng. Rosor på hissgardinerna. Rosa och vita sängkläder. Allt är som jag vill ha det. Tittar upp på det vitlaserade trätaket och kommer ihåg vilken träningsvärk jag hade efter att ha gått loss med spikpistolen.
Mitt hem är min borg och här huserar Familjen "liten men naggande god".

Dörrarna är alltid öppen för er som har en plats i mitt hjärta. Bullar finns i frysen och rosa bubbel i kylen.


Kommentarer
Postat av: iana

<3 I ett litet mysigt hus bor två underbara tjejer!

2012-02-28 @ 09:27:29
URL: http://illiyena.wordpress.com
Postat av: Åsa

Rosa bubblor is the shit! :)

2012-02-28 @ 11:26:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0