Ett löfte är ett löfte.

Igår kväll äntrade Club Berit Ljungbergs Sportbar.
Vi skulle kunna beskriva osssom ett gäng tjejer i våra bästa år som äter
middag och avhandlar viktiga ämnenen gång i månaden.
Men nu är inte det här en förskönande blogg där allt är rosenrött,
livet perfekt osv. Club Berit är ett gäng brudar som äter middag,
dricker för mycket, pratar skit,klagar på servicen och är oss själva i
en salig blandning av olika personligheter.

Efter en hel del påtryckningar och lite för många drinkar LOVADE den här tjejen dyrt och heligt
att dra igång bloggen igen…känner mig en smula ringrostig men det ska nog gå fint!

Sen sist har jag kommit till insikt om en  del saker:
Som att jag trivs jävligt bra ett par meter upp i luften på en skoter ute på crossbanan.
Att det finns en hel del smågodis att titta på gör inte heller saken sämre.

Som att jag gör allt mycket bättre om jag får lyssna på rock som Mötley Crew, Saxon, Gun´s and roses osv.

Som att det går utmärkt att leva bland dammråttor, klädhögar, leksaker och nallar i en salig blandning utan att det känns jobbigt.

Jag trivs i kaoset…





Kommentarer
Postat av: iana

2012-02-19 @ 12:36:35
Postat av: iana

Pärlan! Kaos är bra! :) <3

2012-02-19 @ 12:38:19
Postat av: Åsa

Håller med iana, kaos är bra! :)

2012-02-19 @ 12:48:06
Postat av: Anonym

Låter som ni avhandlar ungefär samma ämnen som jag och Mona när vi är igång ha ha.... kanske därför vi trivs bäst i Fjäten då vi själva står för servicen och kan va oss själva... all the way! ;)

/Jenny

2012-02-19 @ 13:09:43
Postat av: Sandy

Snäckan va roligt! Duktiga du,själv brottas jag fortfarande med ångesten, men men imorn måndag: ny vecka nya möjligheter <3

2012-02-19 @ 14:34:31
Postat av: K

Du är grym,grymast vän och mamma till Svea.

Det mäsrks så...att Svea älskar dig.

Precis som alla dina vänner också gör!

Kram K

2012-02-19 @ 21:27:01
Postat av: Cattis

yay! Äntligen bloggar du igen :) jag har ju inte facebook så jag har ingen koll vet du. Hoppas allt är fint!

2012-02-19 @ 22:20:52
URL: http://cattise.blogg.se/
Postat av: anna

Kul att se att du bloggar igen. Fortsätt med det. ;-)

2012-02-24 @ 21:39:00
URL: http://chios.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0