It´s the little things that counts..

Jag har blivit en riktig "sucker" för detaljer.
Allt är petimeter noga i vårt nya hem. Saker
ska matcha men det ska inte se ut som jag matchat
ihop dom. Det ska vara lantligt, lite romantiskt och en
smula bohemiskt, låter förvirrat och det är precis vad
det är.

Jakten på de perfekta garderobsknopparna slutade på
tradera. Nu har jag 6 stycken knoppar som går i blått,
vitt och guld men ingen är den andra lik. Tror att jag
blev nöjd. Typ.




Vad tycker ni?

Kaklet har kommit på plats idag och det blev precis som jag ville ha det,
skippade den gråa fogen och körde på vitt!





All el har dragits om av Tommy som är mina hjärtevän Kristins sambo.
Vilket lyft det blev! Jag HATAR utanpåliggande ledningar.
Som pricken över i har alla fula lysknappar och uttag byts till
nya (fast i gammal stil) som passar mycket bättre ihop med den
känsla jag vill ha.



Ute i garaget står Sveas säng och väntar på att få flytta in i barnrummet
som ska tapetseras i helgen. Det är en gammal utdragssäng som renoverats
och dekorerats med ord som kommer rakt ur mammahjärtat.





Avslutar med ett stort tack till Eliana som ridit ut med mig idag.
Kanon att man har duktiga människor som rycker in och hjälper en.
Att hålla igång 3 hästar är ett helt företag. Men med Eliana och Jessicas
hjälp kommer det nog bli en bra säsong!


Kommentarer
Postat av: iana

Det blev ju supersnyggt med dörrknopparna!

Saknas några champagneflaskor i vinstället nu bara. :)

Vad söt du är! Men inte behöver du tacka för att JAG får nöjet att rida studsbollen Robin ibland! :)

2011-05-13 @ 22:57:44
URL: http://illiyena.wordpress.com
Postat av: Jess

Så fin sängen var ;)

2011-05-14 @ 07:54:27
URL: http://minvackrafamilj.wordpress.com
Postat av: Jessica

Superfint!! Måste få komma och se det live snart! Fattar bara inte hur du har hunnit med allt! Värsta superwoman! Du är så duktig Tin!



Säger som Eliana, jag är glad att jag får sitta på din/dina fina pållar!



Kram kram

2011-05-14 @ 13:08:02
Postat av: Cattis

Jättefina knoppar Tin och jag vet precis vilken stil du menar :)

2011-05-15 @ 19:15:28
URL: http://cattise.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0