Semester

Torsdagar är lika med semester och idag stod "kusinlunch" på
schemat igen. Det innebär alltså att vi träffar Sveas kusin Ella
med tillhörande mamma Anna. Idag röjde småbrudarna hejvilt
inne på kaffestugan.

När det var dags att gå och jag skulle brotta på Svea overallen
så var det en man Som satt vi bordet bredvid oss som anmärkte
på att jag visade hela kalsongerna när jag satt på huk...
För det första så använder jag inte kalsonger och för det andra
så var jag på väg att gå och hade ju inte några som helst planer
på att fortsätta krypa runt på golvet. (prestigenivån är inte så
hög när man försöker få en trotsig 2-åring att göra som man vill)

Han såg nog att jag vart en aning less och fortsatte: -Du tog väl
inte illa upp? -Du är vacker ändå!

Haha vad trodde han, ligga eller?

Ihelgen blir det hembesök hos familjen Starell som ska bjuda på middag
och sen blir det utgång efter det i Vattnäs bygdegård :)


Jag och Emelie skulle knäppa en "dagens outfit" på jobbet i början på veckan,
antingen var det ljuset eller kameran eller fotoobjektet det var fel på...
den ena bilden blev jävligare än den andra och den här som blev det bästa
ser det ut som om jag drabbats av påssjuka på, vi fick oss ett gott skratt.
Men vi ska väl ha lite roligt på den här bloggen oxå ;)

Igår gjorde jag en god vän en tjänst (en ganska stor tjänst) så att denne kunde förverkliga
ett projekt eller en dröm. Allt i samma "god karma" anda som jag skrev om tidigare.
Jag passade även på att be någon om ursäkt och vi står på god fot med varandra igen,skönt!
Ifall om ingen skulle uppskatta mina goda gärningar så passade jag på att uppskatta mig
själv och shoppade loss lite snygga underkläder...välbehövligt.





Kommentarer
Postat av: Karin

såklart jag gör.

Du är ju en cidertjej.

Ska jag bjuda på middag?Härligt.

Du får en sallad å cider.Puss

2010-11-18 @ 21:04:39
URL: http://karinochresten.blogg.se/
Postat av: Anonym

Ja dom av manligt kön måste verkligen vara från mars!!

2010-11-18 @ 22:30:54
Postat av: Emelie

Jag tycker iaf att du var fin på kortet! :)och om inte annat så tycker jag att vi skyller på fotografen! Vi får försöka igen imorgon! Kram!

2010-11-19 @ 22:31:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0