Kärlek

Hjärtat är sjuk. Hon hade 39.6 i feber på em och har varit
som en liten trasa hela dagen. Hon har bara krupit nära nära,
inte velat äta eller dricka och inte ens velat gå själv.

När Svea blir dålig vill jag bara ta allt ont och stoppa in det i
mig själv bara hon skulle få må bra. Nu sover hon helt däckad
som ett litet pyre mitt i stora sängen.

I sån här fin form var hon inte idag..


Nytt läsarrekord på bloggen i kväll, tyvärr är jag inte alls i fas idag,
mycket konstigt har hänt som inte alls platsar i den här bloggen.
De allra privata tankarna och känslorna stannar i mitt hjärta och den närmsta
kretsen. Tack för att ni finns!

Hoppas på en bättre dag i morgon med en friskare piggare Svea.



Kommentarer
Postat av: Karin

Tack för att du finns också.

å du..glöm aldrig: Big Brother is watching u.¨

Kramar K

2010-11-09 @ 08:06:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0