Lyxlördag

Sitter på soffan och tittar på världscups hoppning. P-Å väntar på
att bli upphämtad för att åka vidare till arlanda där planet till
Miami väntar. Lojal som jag är så sitter jag ju uppe för att kunna
vinka av honom.

Igår lyxade jag till det med en Ole Henriksen ansiktts mask och en
hår inpackning medans Svea satt i babysittern och "pratade" med mig som
låg i badkaret.

Sedan hade jag och min gode vän (Sveas gudfar) Henrik soffhäng
medans P-Å var på skogen med jaktkompisarna.
Vi hämtade mat på "Vi på hörnet" och åkte hem och avnjöt oxfilé,
pommes och pepparsås medans vi kikade på slagern. Förvirringen
var stor med alla dueller och vi orkad inte engagera oss utan mumsade vidare
på en marängsviss som vi rört ihop. När vi var så mätta så vi inte kunde röra
oss så bäddade vi ner oss på varsin soffa och kikade på seven pounds,
en ny väldigt bra (och sorglig) film med Will Smith. Hemma hos mamma
och pappa väntade en sovande, ljuvlig Svea på mig.

Idag har det varit hoppträning hemma för Mia och hästen skötte sig otroligt bra,
vilket hon även gjorde igår. En bra helg på "hästfronten"!

Kommentarer
Postat av: Tessie

Hoppas det spöregnar och råder fiskbrist i Florida, muahahha. ;)

2009-02-09 @ 17:30:36
URL: http://veganslyna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0