Bud Svea Kristina Eriksson Ståbis

Så ska prinsessan heta, många namn blev det.
Dop blir det ialla fall den 7 dec i Andreasgården.
Jag har bloggat väldigt dåligt den senaste veckan,
anldeningen är enkel: NO INTERNET! Jag har alltså
bott kvar hos mamma och pappa, ni ska inte oroa sig
att vi har separerat, P-Å och Billie har oxå bott i mora.
Jag är för tillfället väldigt trött på att bo i orsa och fruktansvärt
less på vårt hus, ungefär som det skulle kännas att
äta gröt till frukost varenda dag i flera veckor. Jag vill
bo i mora och det är NU!

Igår kväll var vi ute på bowlingen och åt med P-Å´s
lillebror och hans tjej, Svea var kvar hos mormor och morfar
och eftersom hon somnade lugnt och snäll tog vi även
en sväng hem till Jon och Jenny där det var livat, och KUL!
Jätteskönt att få ut en liten vända och andas "vuxenluft"
men minst lika skönt att hem och se vår vackra dotter
sova sött i vaggan. (då smälter mammas hjärta)

Idag har jag köpt farsdag presenter och jag tror att det
blev riktigt bra i år, fast det vet vi ju inte förräns imorgon.
Shoppinghjälp hade jag av den blivande gudfadern som
för övrigt körde vagnen som ett proffs.


Henrik in action!

Kommentarer
Postat av: Sol Jenny

Vi är så glada att ni kom förbi. Saknade Svea såklart, men samtidigt så är det skönt med "vuxentid"... Det där är en sån där dubbelkänsla som bara en mor kan förstå :)



tror jag ska ta och våldsgästa dig så du får en dust av possitiv känsla för Orsa :)



PÖSSAR och KRÖMAR

Sol Jenny



PS. Mmmmm va glad jag blir när jag ser att du tar med gårdsnamnet... :)Många naman??? Nej, mina barn har lika många de: Sol Kalle Anders Nemo Wilander och Sol Ebba Wivi Maria Wilander. Som man säger: kärt barn.....

2008-11-09 @ 03:27:39
URL: http://sollivet.blogg.se/
Postat av: vicky

Ni får väl gifta er så blir det iaf ett mindre!= han får väl fria!!! Ses i kväll!

2008-11-09 @ 13:26:09
Postat av: Sol Jenny

Vänta... har ni inte missat ett namn???! META :)

2008-11-09 @ 18:02:41
URL: http://sollivet.blogg.se/
Postat av: Mona

Håller med förgående talare.. glömt Meta..



Ps.. klänningen finns här..lite mindre strass än vad jag minns men väldigt stilren..inget man använder till vardags.. däremot är det nog värre med storleken :) risken är att den är för liten på "övre regionen"..själv är man ju en B..-skådis.. mohaha



Mitt minne när du behövde den är lika "Mosigt" nu också.. men som sagt var - hojta till innan fredagen ifall du iallafall vill prova!



Trevligt att se er alla i fredags!

2008-11-09 @ 19:45:54
Postat av: Cattis

Heter eran gård Bud? och säger man Buuuud eller Budd (som Budweiser typ)... Viktigt fråga. Kul med många namn, det gillar jag :) Men ni får väl ta och flytta till Mora, har inte dina föräldrar nåt extrahus på gården ni kan bo i? kram!

2008-11-09 @ 20:04:59
URL: http://cattise.blogg.se/
Postat av: Åsa

Hej!

Ja, jag tror att han kom någonstans därifrån. Maila mig på muluwi[email protected], så får du nr till honom där.

MVH/Åsa

2008-11-10 @ 16:27:00
URL: http://kajsakavat06.blogg.se/
Postat av: Angelica

Hejsan! Ååå vad skoj att simmet gick bra :-) Det är så roligt tycker jag. Ska anmäla mig till nästa steg hade jag oxå tänkt. Vi har sista gången nästa vecka och jag vill så gärna fortsätta.



Jag har dop den 29e. Det ska bli så mysigt. Sara och Micke ska bli gudföräldrar och det känns så bra och självklart med tanke på hur mycket dom ställt upp och vad dom betyder för mig och Dylan:-)

Ska ni ha några Gudföräldrar?

Kramar

2008-11-11 @ 15:26:37
URL: http://texaslover.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0