supersize me

Min svägerska Anna måste ha läst mina tankar och ringde och frågade om jag ville
komma över och äta godis och se på film, inte tackar man nej till ett sånt erbjudande!
Filmen var ingen höjdare men det var jätteskönt att få prata lite skit i nästan 3 timmar
och äta alldeles för mycket godis.

Billie fick vara hemma själv så nu har han fullt upp med att spela apa och visa upp
alla sina leksaker. Igår var han ett monster när vi skulle sova och skällde och for runt i
huset, hoppas på att han är lugnare ikväll. Tog cykeln hemma hos mamma och pappa
och cyklade ut på en grusväg så att vovven fick springa, cyklade fort, fort och långt
(kändes det som)trodde att han skulle bli trött men han fick nog mest en energikick!
Nu ska jag ta och krypa till sängs, läsa lite förlossningsbok, och sikta på en tidig start
imorgon. Natt Natt


Kommentarer
Postat av: Fia

Hej! Vad trevligt ni har. Synd PÅ får chansen att retas lite extra bara, kunde inte låta bli att skratta lite själv när du skrev om grinden.. haha! Sånt som händer. Vad mysigt det ser ut med mage.. men verkar inte lika kul! Hoppas ni har det bra och att "Päron" snart tittar ut. Är såå nyfiken!!! Ha det bäst och hoppas vi ses snart även fast det är långt mellan gångerna. KRAMAAR

2008-07-07 @ 22:38:38
URL: http://lantliv-drommar.blogspot.com
Postat av: sarah

gumman, hade jag vart där hade jag kunnat snacka skit och äta godis med dig hela tiden, hoppas billie lugnat ner sig blir föör jobbig vet du att du har avlastning på skogsbacken. en stor kram till dig

2008-07-08 @ 09:42:12
URL: http://powertrip.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0