Filmkväll?

Funderar på att åka och hyra en film, men jag är fruktansvärt lat så
jag vet inte om jag bara kikar på tv istället. Med tanke på att det är
ca. 1 km till videobutiken är det ju ett stort projekt att sätta sig i bilen
och åka dit (för att gå det tänker jag inte)

Idag hart det lunchats med Lojsan, Charlie och Maria på helmers om vi bortser
från regnskuren som svepte förbi så var det väldigt mysigt, vi drog vidare till
Åhlens köpte lite "kanintyg" till mitt projekt och efter att ha fått godkänt på
mitt tapetval så beställdes även 10 rullar tapet. Efter att ha slitit så hårt på stan
så hamnade vi på "vi på kajen" där vi frossade i marängsviss.

Jag har suttit en stund framför symaskinen (som jag stulit av min mamma idag)
och en punkt på listan har kunnats prickats av. Försöker få tag på Henrik som verkar
gått under jorden idag, (34-års ångest kanske?) tänkte att han skulle äta lunch med
mig imorgon och följa med mig och lämna bilen på tvätt. Bilrekondare kan vara farliga
så det är bäst att inte åka dit själv :)

Så här blev det (tror inte brudarna fattade riktigt vad jag surrade om idag)




Kommentarer
Postat av: Cattis

Gulligt tyg

2008-07-22 @ 08:12:30
URL: http://cattise.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0