LÄNGTAN

Fick en bild skickad till mig som spädde på min längtan efter sommar. Vill ha värme, sol, uteplats-häng med rusiga vänner och en fullmatad grill. Just nu är det halt, slaskigt och lite tråkigt.

Idag tog jag på mig ett par vårskor bara för att jag är så vrång. Slutade med att jag smög fram som en gammal tant när det var dags att bege sig ut för lunch.

Jag har dragits med huvudvärk i en hel vecka nu och börjar tro att det flyttat in nån demon i mitt huvud ( nån ny alltså )
Om nån har nått bra tips för att bli av med den så mottages detta tacksamt!

Hade mitt första föräldramöte på dagis idag. Min tjej är smart, har ett stort ordförråd och anpassar sig bra i gruppen. Hon brås på mor sin :)

Dagens bästa: I live in my own little world-but it's ok. They know me here.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0