Längtan

Solen öser in genom alla fönster på jobbet, jag spelat afterski listan för kunderna och det kryper i kroppen. Jag längtar ut till mina skoterskor, snön, solen och lukten av bensin... Pappa skulle nog vara stolt om han läste det där men han tillhör generationen som inte ens kan förstå nyttan av datorer :)

Dagar som den här får mig att känna mig komplett!
Hemma i huset huserar Smulan som myser med barnen och jag misstänker att hon håller på att storstäda mitt hem fast jag förbjudit henne :) vilken underbar människa! Kanske hon och Emilia kan flytta in??

Vi har ju campingsäsong här i Mora med ett tält som lockar och kanske blir det så imorgon när jag är ledig om Svea vill somna i tid :)

Kul att ni är så många som hittat hit nu när jag dragit igång igen!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0