Torsdagar dvs. träningsdagar

Torsdagar är detsamma som ledigt från jobbet men
inte ledigt som i att ligga på soffan och äta praliner.

Klockan 16:30 Hoppades Wadesch för Mia i älvdalen
och klockan 20 skulle Robin och jag vara på Tusse
träning i Orsa...det blir alltid en smula stressigt,
inte bara en smula utan nästan en hel kaka.
Det är tur att man är stresstålig.

Wadesch kändes sååå bra idag oxå och Robin går
från klarhet till klarhet. Han behöver en massa markjobb
och jag måste nog be dressyrexperten Jessica om lite
hjälp. Man FÅR faktiskt be om hjälp ibland!

Carrera är under igångsättning och är betydligt bättre
men jag misstänker att hon skulle behöva sprutas en omgång
till i framkotorna. Saknar att ha med henne ut på tävlingarna.
Hon är en fantastisk liten häst. Sur och bitchig men samtidigt
fantastisk vacker och ridbar när hon är på det humöret.
Inne på tävlingsbanan är hon en riktig maskin. Hon vet exakt
vad hon ska göra och låter sig inte bli störd av att matte inte
Rider som Malin Baryard alla gånger.

HATKÄRLEK- kanske den bästa kärleken.

Kommentarer
Postat av: sarah

här har jag helt missat att du har börjat blogga igen, det var en kul överraskning!

2011-05-13 @ 18:11:22
URL: http://powertrip.blogg.se/
Postat av: anna

Åhh, vad kul att du börjat blogga igen. :-)

2011-05-13 @ 22:09:12
URL: http://chios.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0