Ny Dag Nya tag

God morgon från sjuklingarna!


Trulzen övervakar Svea, mina älsklingar!

Jag har fortfarande feber, och Svea är väldigt hostig. Därför har vi sovit i mora
inatt så att P-Å skom skulle upp tidigt och jobba fick sova ostört en natt.
Det blev trots allt en fridfull natt eftersom sessan sov 9 timmar åt lite och sen somnade om
igen. Nu hoppar hon i hoppegungan (hon älskar det!) medans jag får blogga lite.

Det får bli väldigt lugnt idag, typ film tittande och lite korsords lösande, allt i sann latmask
anda, men är man sjuk så får man inte vara ute och springa. Det påstår ialla fall min
mamma som har ögoninflammation så jag gissar på att det blir ett litet gäng som latar
sig här idag.

Jag funderar på vilka alla är som läser den här bloggen? Jag kan ju omöjligt känna er alla?
Är det nått ni undrar över om oss? Passa på att fråga så kan jag ha lite frågestund. Men INGA anonyma
otrevliga frågor :) På den här bloggen är vi snälla mot varandra.

Kram på er!


Kommentarer
Postat av: Susanna

Kedjan skiter han i =). Jag har prövat under käken, över nosen, runt hela nosen. Han är jobbig att leda tom i träns ibland när han är på det humöret, men har man tyglar så kan man hålla i yttertygeln över halsen på honom och då går det åtminstone att styra kräket =).

Söt hon är Svea! Krya på er

2009-01-27 @ 11:15:00
URL: http://sannaaah.blogg.se/
Postat av: Anonym

OK, Listen to me...lat inte din karl sova ensam sa dar. Big mistake! Ta hand om mannen, spelar ingen rol om ni ar sjuka eller inte.

2009-01-27 @ 12:06:02
Postat av: Cattis

Jag läser och frågar, fast inget just nu... :) Krya på er! Kram!

2009-01-27 @ 15:24:13
URL: http://cattise.blogg.se/
Postat av: malin

Hej hej!



Läser din blogg varje dag! det e lite kul å se vad som händer uppe i mora/ orsa skogarna!! Ta hand om er å krya på dig!

2009-01-28 @ 07:05:44
URL: http://maoke.blogg.se/
Postat av: Jane

jag brukar läsa ibland :)

Vet inte alls hur jag hittat hit egentligen :)

2009-01-29 @ 07:37:17
URL: http://janemargaretha.blogg.se/
Postat av: Linnéa Skoglund

Hej Tin! E väll dags att jag avslöjar mig nu då ;) Har fått din bloggadress av Marja så jag brukar gå in och läsa vad som händer i ditt liv! Har ofta tänkt att skriva några rader men för det mesta så hinenbr jag inte! När jag har läst allt som jag missat eftersom jag inte e in så ofta så e min datortid ofta slut (har "någon" bestämt ;) )E kul att läsa hur andra mammor har det i "småbarnsträsket" ;) Känner igen mig i mkt av det du skriver. Vore kul att ses ngn gång!

Ha det så bra!

Kram!

2009-01-29 @ 09:42:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0