Eftertanke


Thailand 2008 - Lite brunare än nu

Vi har tv kväll här hemma och tittar på let´s dance. P-Å har lagat middag och han
och Pontus dricker vin, Svea hoppar i sin nya gunga.

Idag har vi haft en riktig softis dag, Vart och fått naglarna gjorda, sovit middag
tillsammans jag och Svea och vips så var dagen passerad, ibland måste
man bara få göra ingenting :)

Igår var jag på gymmet och sprang på löpbandet, det gick faktiskt bättre än väntat
och jag sprang 20 minuter i sträck, mer än vad jag trodde att jag skulle palla.

Jag hade tänkt slänga ihop en tjej middag med "gamla gänget", P-å hade lovat att kocka
och jag hade tänkt mig en tre-rätter. Eftersom jag fyllt 25 så känns det som man borde
ordna något, men efter gårdagens lunch med Louise så fick jag höra att brudarna redan
haft middag i helgen. Så eftersom vännerna verkar äta ändå så skiter jag faktiskt i den där
middagen. Små barnsmammor kanske inte är inräknade på tjejmiddagarna längre?

Nu går det ju ingen större nöd på mig ändå, äta gör jag och sällskap har jag!

Till veckan ska jag och Svea börja på ett nytt pass på gymmet, ett baby pass, det ska bli spännande!

Kram på er.

Kommentarer
Postat av: Sol Jenny

Kanske vi ska ta och ordna en Par/barn... eller utan barn. middag. Killarna kan fortfarande kocka trerätters och vi surra i bakgrunden :)

Du vet var vi finns!!

Kram

Sol Jenny

2009-01-10 @ 10:51:56
Postat av: sarah

vad är det för babypass ni ska på, va gör man då??? lyfter bebisen istället för hantlar?? jag vill gärna ha på´s trerätters när jag kommer hem nästa gång!!!

2009-01-11 @ 09:57:26
URL: http://powertrip.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0