Total förvirring

Hade tänkt beställa lite grejer över internet, skötväska, täcke, kudde, sängkläder.
Men sen dök det ju upp en massa funderingar, ska man ha både madrass och
bäddmadrass? Hur fluffig får bebiskudden vara? Ska dom verkligen ha kudde?
Så nu blev det ingen beställning. Jag måste rådfråga någon med större kunskaper
på området! Cattis?? Kan du hjälpa mig? Hur ska det vara?

I söndags knäppte vi lite magbilder, vi har varit fruktansvärt dåliga på det, nu varken vill
eller får jag lägga ut bilderna här på bloggen men en ganska oskyldig bild ska jag bjuda på:

v:33

Kommentarer
Postat av: Cattis

Jag berättar hur vi hade det då. I spjälsängen hade vi madrass, bäddmadrass och täcke. Ingen kudde till B, han sov aldrig i spjälsängen utan bara i vår säng (utan kudde). När A E kom hade vi sålt spjälsängen och hon sover med sin gosiga filt och med en liten kudde under huvudet, förutom när hon sover på mage såklart, då har hon ingen kudde. Så vi gjorde olika med två barn, ännu enklare för dig att bestämma dig?! Oftast har båda sovit utan kudde förutom när de varit förkylda, då har de haft en eller två kuddar under huvudet. Säg till när du bestämt hur du ska göra :) och lycka till med alla val. har ni köpt säng? jag har hört att man kan låta dom sova i sängen i början och se om man behöver nån säng för många har ändå barnen i sängen, hur har ni tänkt göra med barn i sängen?

2008-06-25 @ 17:04:42
URL: http://cattise.blogg.se/
Postat av: Jennie

De va inte mycket till magbild.....:) nu vill vi faktiskt alla se din fina bäbismage...en sån ska man va stolt över och inte gömma..:) Du ser då lika smal ut bakifrån som du gjorde innan du blev med bäbis...:)Ha de gott..kram!

2008-06-25 @ 20:28:59
URL: http://jennieleee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0