Tagen av polisen.

Vilken kväll. Först stoppar polisen mig på väg till orsa, konstapeln talar om att det
är nykterhets kontroll. Jag skrattar, tittar på min inte så diskreta bäbismage och
säger att det nog blir svårt att sätta dit mig för nån rattfylla. Han tyckte inte det var lika roligt som
jag och trycker upp den där blås grejen i ansiktet på mig. Och eftersom inte det var några problem
så fick han ju lov att klaga på mitt gamla skattekvitto. Han trodde inte ens på att jag betalt skatten
utan fick lov att ringa och kolla. TÖNT.

OK. no more drama, hem och slagga på soffan och ta det lugnt. När jag kliver innanför dörren tror
jag att brandlarmet går eftersom det piper frenetiskt... men vi har faktiskt ett larm på vår supermoderna frys oxå.
Som alltså går igång när någon glömt att stänga dörren och tepemeraturen stiger. Kunde inte frysen lära
sig att stänga dörren själv istället? Jag ringer upp denna någon som för tillfället befinner sig på norska
havet för att fiska. Han ursäktar sig med att han haft lite bråttom igår innan han skulle åka och att det var ett
ypperligt tillfälle att rensa lite i frysen. Rensa lite? mina fläskfiler, kättförs, fisk och allt annat som jag
fyllt frysen med är ju förstört. SUCK.

Usch vad jag klagar. har det hänt nått kul idag? jo Charlie har handlat ett par skor åt mig idag som jag lagt undan.
9 centimeter klack kanske inte är det lättaste att vagga runt i när man är höggravid men då tänker jag sitta
ner och vara snygg i sommar.

The darlings. (dom i mitten såklart)

Kommentarer
Postat av: Louise

9 cm, det var friskt vågat! :)

2008-06-02 @ 10:02:46
URL: http://louise1983.blogg.se/
Postat av: Cattis

suck... karlar... jag har ett par gravidjeans om du vill prova... dom är säkert för stora, du kan ju kolla om du vill. dvs om Sarah kan komma till kupolen o träffa mig imorrn, jag har tagit med bullar till dig också...

2008-06-02 @ 19:13:59
URL: http://cattise.blogg.se/
Postat av: sarah

dom är så fiina, vi kommer vara så heta i sommar

2008-06-02 @ 20:53:25
URL: http://powertrip.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0