Par i 3:or

Idag är jag i v. 33. Och bebisen närmar sig 2 kg och är över 40 cm lång. Var
gömmer den sig egentligen? Jag tycker inte att jag har så stor mage
så att bebis ska kunna få plats där. Jag hoppas att Päron sätter fart och
kommer ut i v. 38 eller nått sånt, det vore lagom. Vill INTE gå över tiden,
hatar att vänta, men vi har fortfarande en massa kvar att göra och köpa
så vi behöver ett par veckor på oss.

Idag har jag klivit upp tidigt, ridit en tur i skogen tillsammans med Sarah
och sen gjort ett riktigt ryck och gjort klart stallena så att pappa skulle få
ledigt. Efter det har jag fortsatt vara kreativ i syverkstan och gjort en somrig
hissgardin till badrummet. Skulle tvätta och städa bilen men regnet började
ösa ner och projektet blev uppskjutet. Har inhandlat midsommar maten
och slöar nu på soffan tillsammans med Billie som ligger på mina fötter.
Morgondagens outfit är klar, en offwhite romantisk kort klänning med spets
från monrow och ett par rosa leggings, till det gladiator sandaler och en
stickad kofta. Känns skönt att inte fundera på det imorgon, då kommer jag vara
tillräckligt stressad ändå. Nu ska jag faktiskt inte göra nånting, bara slöa
ett par timmar, njuta av nya Ridsport som landat i brevlådan och kika på lite tv.
Kram

KÄRLEKEN

Min superstressade sambo som bara jobbar och jobbar för tillfället. Och
fiskar då såklart.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0