BITTERFITTA

Jag känner mig en smula manisk. Det svänger snabbt mellan lycka och
ilska i mitt huvud just nu. Har gjort en massa bra saker idag, bland annat
bakat en maräng pavlova att ta med på morgondagens middag. (jag är äckligt
pysslig) Sen har jag ju tagit det lugnt och väntat på att nån ska komma hem och mysa med
mig. Men vi var visst bjudna på fest men det visste ju inte jag så jag var mitt allra
bästa supersunkiga jag när P-Å kom ut ur duschen och började hojta om att vi skulle åka,
vadå åka? NÅN GLÖMDE BERÄTTA. så jag surar här hemma istället. Att få in en höggravid
kvinna in i duschen, på med smink och blåsa hår, och som pricken på fetknoppen 
lite kläder som passar det tar tid. MYCKET TID.
Så nu surar jag hemma ensam. Men jag har sällskap av världens värsta halsbränna.
Jag har klarar mig väldigt bra under min graviditet utan särskilt många krämpor
så jag hade helst sluppit känna mig som en eldsprutande drake. Fast iofs så passar
det ju mitt nuvarande temperament väldigt bra. Imorgon är nog en bättre dag.


Så här glad och galen är jag inte idag. Eller möjligtvis en aning galnare.

Kommentarer
Postat av: Cattis

jag vet PRECIS hur du känner dig, idag är det en ny dag. hoppas det känns bättre nu. och typiskt karlar att komma in och skrika NU ÅKER VI. man själv bara vadå? det tar liksom en halvtimme innan man kan åka och dom springer ut och startar bilen efter 3 minuter.

2008-06-20 @ 07:57:43
URL: http://cattise.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0