Utmanad

Jag har blivit utmanad av Mikaela, har skjutit på det här men nu så..

3 saker jag skäms över:

1. Att jag är så fruktansvärt dålig på att hålla ordning hemma.
2. Att jag har svårt att hålla allt jag lovar, typ jag ringer ikväll...det gör jag nästan ALDRIG.
3. Att min bil alltid är så skitig, både in och utvändigt, det finns alltid något roligare att göra
än att städa bilen.


3 saker jag är stolt över:

1. Svea
2. Att jag blivit mycket tålmodigare än tidigare.
3. Min fantastiska mamma som alltid ställer upp.


3 saker jag vill göra 2009:

1. Rida 1.20 på Carrera B.
2. Flytta till mora.
3. Njuta av min alldeles egna lilla familj.

3 händelser 2008 jag aldrig kommer att glömma:

1. Att Svea "kom" till oss.
2. Tävlingsdebuten med Rerra.
3. Thailands resan.


3 saker jag inte kan klara vardagen utan:

1. Min familj.
2. Hästarna.
3. Min mobil

3 personer jag avundas:

1. Malin Baryard mfl. svårklassryttare, jag vill oxå bli så grymt skicklig och orädd.
2. Nån som bor på varmare breddgrader.
3. Syrran som är så duktig och sliter med plugget.

3 personer som jag utmanar:
1. X
2. X
3. X Utmanar ingen, känns som alla hunnit med det här redan.


Kommentarer
Postat av: Michaela

aa du gjorde den :) hoppas allt är bra och att man får träffa er snart :)

2008-12-03 @ 20:00:40
URL: http://kriiiistall.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0