Nyårsplanering

Vi håller på och planerar för nyårsafton, den ska spenderas i Bösjön
i stugan. Långt från boxar att mocka, utan festklänningar och utan champagne.
Däruppe är det långkalsonger, skoter och toppluva som gäller. I år tar vi med
oss tv och dator, det får kompensera upp utedasset och avsaknaden av rinnande vatten.

Ikväll skulle jag ha varit hos Louise, där är tjejerna nu och skriver brev till sig själva om
vad de vill uppnå under 2009. På har nyss kommit hem från sin revisor och jag var
alldeles för bekväm för att ta med mig Svea och bangade ur. Dåligt samvete har jag
men nu sover hon i tid för en gångs skull och jag skulle ha suttit och löst svåra korsordet
i expressens söndags bilaga som P-Å skulle köpa till mig, mammalyx!. Tyvärr kommer han hem
med Leva & Bo bilagan. Karlar, dom är helt hopplösa. Nu är jag bitter.

Stugan, Magnus och Jennie på bron och Emil som poserar snyggt :)

Kommentarer
Postat av: Jennie

Nämen,där är vi ju....:)

Va skönt med ett lugnt nyår..:) blir det skoterpremiär för Svea alltså...:)?

Laddaren är på plats nu..tack.

kram

2008-12-21 @ 21:58:31
URL: http://jennieleee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0