Missbruket

Nu har det börjat igen, missbruket, för vem kan (inte jag) säga nej till
papparkakor, lussebullar, godis och framförallt julmusten?
Jag är en riktig gottegris, och jag behöver allt det här goda för att orka med
inbillar jag mig. På söndag ska Sveas dop gå av stapeln och det är en massa fix
kvar som jag har skjutit upp, dessutom ska hästar ridas och bebis tas om hand om,
tur att man har en fantastisk mamma som backar upp.

Hade tänkt berätta om festen och ladda upp lite bilder men eftersom inte det
fungerar så tar vi det i morgon istället.
Natt Natt på er.

Kommentarer
Postat av: Sol Jenny

synd... att det inte gick att ladda upp bilder alltså. Var lite nyfiken på vad det blev för klänning (kläder) till slut :)

Pyssel ikväll. Man skulle anmälla sig igår, men vill du följa kan jag ringa och prata med dem. Annars syns vi på söndag, om inte förr. Jag tycker det ska bli så mysigt, enda chansen att få Jon till kyrkan kring jul (eller i överhuvudtaget).

Tjing

Sol Jenny

2008-12-02 @ 08:44:47
URL: http://sollivet.blogg.se/
Postat av: Cattis

Åhå! jag vet verkligen hur svårt det är. Jag skulle ju sluta med sockret när jag började rida igen. Och då underlättar det ju om hon nånsin får skor. Idag ska jag försöka hitta ny hovslagare istället. Lycka till med dopet, jag vet att det är tuusen grejer att fixa. kram!

2008-12-02 @ 11:22:17
URL: http://cattise.blogg.se/
Postat av: Sol Jenny

Eftersom det inte gick att lämna kommentarer på nästa inlägg gör jag det här: Fy F-- vilken underbar bild på Erik... :) Jag skrattar på mig! Inte alls som jag minns honom från klasskortet. ha ha ha ha....

Kram

Sol Jenny

ps. jag kan riktigt känna hur du kände dig. Jag blev också helt knäckt de första gångerna jag gick ut, eller i huvudtaget drack. Fy för den ångesten. Men du, det går över.... jag lovar :)

2008-12-03 @ 08:23:53
URL: http://sollivet.blogg.se/
Postat av: Emeliepernille

Det känns lite mysko faktiskt, att vi är betrodda att köpa ett helt hus!!!! Nästan som när man körde bil ensam för första gången... =)

Snygga discobrudar var ni!!!! Tyvärr så gick det inte att kommentera det inlägget...



KRAM

2008-12-03 @ 11:39:10
URL: http://emeliepernille.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0